//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Seorang Insan Yang Banyak Berjasa :'(


Assalamualaikum .

 KUSESS's student with new Ayahanda

Ok . Mood sedih sekarang ni . Tak perlu mention pun senanyaa
Yg atas tu , gambar cikgu matematikku a.k.a cikgu yg paling sporting kat bumi iKups a.k.a Cikgu Shahadan .
Tak tawlah kenapa cikgu pergi meninggalkan kami begitu sahaja . Tanpa sebarang pesan , dia pi tak habaq pon . Ha todia ayat Kedah keluaq dahh To be honest , berita ni sgt mengejutkan & sgt-ii menyedihkan . 
Sepanjang tahun ni , dah banyak yg cikgu korbankan buat kami . Masa , kesihatan , dan mcm-ii lagi semata-mata nak mengajar kami . 
Teringat pulak masa cikgu bgtaw pasai sapa yang dh ditentukan utk ajaq form 2 math tahun depan . Kelas 2 Ikram Cikgu Siti Mulia , dan 2 kelas lagi Cikgu Jasmi kalau tak silap . Ada satu ayat yg masih segaq dlm ingatan nii .

'Cikgu dah ambil keputusan nak ajar form 1 juga tahun depan , sama mcm cikgu ajar kamu tahun ni'
Muka cikgu nampak sedih .. Nampak lain sangat haritu .. Mungkin cikgu cuba sampaikan yg dia takkan mengajar lagi kat sekolah kami tapi takdak sapa faham . 

Takpa cikgu , saya faham . Semua ni ada hikmahnya .. Mana mungkin ada seorang cikgu pun yang mintak bertukar dari sekolah yang dia sayang . 

Lepas ni , mungkin takdak lagi cikgu yang bersamangat tinggi , bg motivasi , bantu pelajarnya dpt A, sentiasa berfikiran positif dan suka buat lawak yg sememangnya menyegarkan masa belajaq maaacam Cikgu Shahadan :'/ 

Kami di sini sentiasa mendoakan kejayaan cikgu di alam baru , SM Sains Kuala Selangor . Nasihat & kata-ii cikgu pun kami takkan lupa .

Kami sayang cikgu . Terima kasih cikgu .