//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Do Not Disturb



Okee .. Hari ni nak cerita pasal sorang budak ni , die darjah lima . Sejak bukak skolah haritu , dia asyik hantar surat . Tpi tisya langsung tak faham apa dia tulis , apa yang cuba disampaikan . Hoho xD Contoh surat :

1. Did I miss anything ?

2. You support them ? I support Manchester United . Please give me your number phone :01_ _ _ _ _ _ _ _
Huh ? Kalau korang faham tolong bagitau tisya apa maksudnya . Tisya tak faham sebab dia cakap seolah-olah tisya dah balas surat dia sebelum tu . Apa nk jadi -_-"

Kes ke-2 : Ada buku khas pasal tisya ja
 Minggu lepas , kawan tisya cakap dia terjumpa buku "budak tu" . Pastu tisya baca la buku tu , terkejut sungguh tengok semuanya pasal tisya je dia tulis . Macam mana dia tahu semua benda tu ?!! Pastu siap lukis peta lah apa la .

The next day , tisya bawak kawan-ii pergi jumpa dia . Tapi dia buat dekk ja , isap straw -_-" Tisya cakap kat dia , kalau dia kacau tisya lagi tisya kasi buku dia tu kat cikgu . Pastu , tisya hantar mesej kat fb kata tisya nk fokus kat sekolah (kononnya) & tisya tak suka dia asyik bagi surat yang tisya sendiri tak faham .

So , Do Not Disturb ! xDD