//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Wanita Terpendek di Dunia !



Hai .. Assalamualaikum ! 


Hihihi .. Comel tak comel tak ? Comel kan . Kalau korang nak tahu ni la wanita terpendek di dunia ini ... Ada tak korang tengok berita tentang wanita terpendek baru-baru ni ? :) Kalau tak , tisya boleh buat siaran ulangan berita TV(...) yang haritu punya ote ? 

Mesti ada yang tertanya-tanya berapa tinggi wanita ni kan ? Kalau tak silap tisya 24.7 inci . Wanita ini berjaya bergelar "Wanita Terpendek di Dunia" sejak tahun 2011 lagi . Walaupun begitu , beliau masih belajar macam orang lain jugak memandangkan beliau baru 18 tahun . Ni dia gambar orang tengah ukur tinggi wanita ni .


Untuk pengetahuan korang , tisya jugak pernah nampak pasal jejaka yang paling rendah . Tingginya ialah 21.5 inci . Lebih rendah daripada kakak kita di atas tu ! Jom tengok gambar dibawah ni .


Yang kat bawah ni gambar diorang .


Dan .. Akhir sekali , gambar mereka bersama dengan seorang lelaki yang mempunyai ketinggian yang normal macam kita semua .


:) Bersyukur sebab tak serendah mereka ni . Betul tak ?? Untuk ketahui lebih lanjut lagi , baca SINI .