//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Tutorial : Buat Simple Menu Tab Bawah Header


Hai ! Assalamualaikum . ^_^'

Menu tab ? Ape tu ? Menu tab tu ialah .. Macam mana tisya nak kasitau korang ya ? Ok . Menu tab tu macaamm butang yang bila kita tekan dia akan keluar seperti yang ditulis kat butang tu . Contohnya , korang tekan butang tutorial lepas tu dia akan keluarlah page yang ada senarai tutorial . Macam ni haa :

(klik untuk tengok dengan lebih jelas)

Ok .. Senang saja . Ikut step dibawah :
Dashboard >>> Pages >>> New Page >>> Blank Page >>> Tulis Page title & isi page .
Kalau korang tak reti nak tulis isi page tu , boleh tengok contoh kat blog tisya punya tapi janganlah tiru sejibik pulak ye .. ;) Korang boleh letak gambar , video ke . Up to you !

Lepas dah siap .. Publish ! Buat lah seberapa banyak korang nak . Faham ? Kalau tak faham tanya tisya ok .   

Label: