//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Tutorial : Ganti Simbol 'B' kepada Icon Comel


 Hai . ^_^! Assalamualaikum ...
Hari ni tisya rasa tak tau nak buat apa jadi tisya rasa baik tisya buat entri lagi satu ;)

Simbol B ??? Ok .. Meh nak tunjuk . Macam ni lah :
 
Hoo .. Sudah nampak ? Kalau tak nampak cepat pergi buat spek ! xD  Dah besor dah tisya paste kat situ , kalau tak nampak tu rabun keee (...?) . Korang yang dah pro buat favicon ni tak payah la membuang masa baca tutorial ni ye . Tisya nak ajar kat newbies yang baru dalam alam blogger ni , welcome to blogger world !!! Hehe .

Jom kita start ... Mula-mula tekan-tekan gini : Google/Photobucket>Search favicon comel>Save gambar dalam file>Dashboard>Layout>Edit favicon>Masukkan favicon tadi>Save .

PERINGATAN : Masa sesi pemilihan favicon , korang pilih yang petak-petak okey ?

Sudah siap ! Boleh view blog anda sekarang . 

Eh , ada yang tak jumpa favicon yang cantik ke ? Kesian dia .. Tisya kasi freebies kat bawah ni yup .
Hujan favicon !!!

         
                                 

                  

                   
                   
                    
                   
                  

   
  
Best ?? Komen ler sikit ..

Label: