//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Radio Sekolah Tisya Masuk TV!!!


 http://www.skbbsintok.net/sintokfm/templates/mediaplayerv3/images/Header.jpg
 Hihihi .. Syoknya ! Siapa tengok ? Berita ni sebenarnya dah lama dah . Minggu lepas kot ... Tak apa lah !  Berita ni disiarkan pukul 9.50 malam dekat RTM 1 . Oh , malangnya tisya tertidur jadi tak tengok la . Mulanya tisya tunggu pukul 5 petang , tapi tak da ... Tisya tulis kat status pastu cikgu cakap dalam berita pukul 8 pulak dah ! Tu yang tisya terlupa .

Kalau korang nak tau , tisya antara DJ dalam radio tu jugak . Cuma tisya tak biasa ke udara lagi , tak reti la den . Hari Rabu tisya bertugas , tapi tak pergi la pulak sebab tisya ada kawan yang 'pro' bab bertugas ni ... Setiap minggu dia sorang je bertugas ! Haha , sorry Cik Alia . Ok , kalau nak dengar radio sekolah kami .. KLIK SINI k ? Korang nak dengar guna iPad ke , transformer ke , segala jenis Android boleh guna untuk dengar kat internet . Style kan ?


Korang nak tengok tak video ? Nah , tisya dah sediakan video untuk tatapan korang kat bawah ni . Enjoy ...

Sekolah korang ada ? Komen ya .. ;)