//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Rutin harianku



Tok tok tok .. Siapa di sana ? Tisya di sini .. Hehe ! Hai korang ! Buat ape tu .. Kay hari ni tisya nak bagitau korang rutin harian tisya eh . Nak tau ? Tak nak tau pergi ye . Shuhh ! Shuhh! Lawak je la . Jangan la merajuk ... Berbalik kepada tajuk kita hari ni , tisya nak tanya .. Korang ada tak perkara yang korang tak sah kalau tak buat setiap hari . Ade kan ? Apa lagi , kasi taulah tisya kat bahagian komen ok . ;)

Tisya pun ada jugak ! Ingat korang sorang je ke .. Cuba teka apa benda ? Haa , ni tisya nak bagitau . Dengar betul-betul eh ! Tisya bagitau jadual tisya untuk setiap hari sekolah je .

JADUAL HARIAN TISYA SETIAP HARI SEKOLAH :
  • Pukul 6:30 pagi tisya akan dikejutkan ... Mandi dalam 10-15 minit . Sembahyang . Makan . Pukul 7:00 pagi tisya bertolak pergi sekolah.
  • Sesi persekolahan habis kira-kira pukul 2 macam tu . Kalau hari Rabu , pukul 4 atau 6:30 petang . (ko-kurikulum) Mama akan datang ambik tisya & hantar dekat office abah .
  • Sampai je office abah , ambik transformer (macam iPad jugak la) . Lepas tu bukak facebook & tulis blog . Pukul 3:00 petang tisya dengan abah pergi ambik kakak tisya kat sekolah dia . (tuisyen SPM)
  • Balik rumah makan tengah hari , buat kerja sekolah . Tepat 4:00 petang tisya bukak  TV . Hehehe . Lepas tu semayang apa semua lah . 
  • Malam pulak , pukul 7 atau 7:30 tisya mandi , makan malam . Selalunya lepas makan rehat-rehat sambil tengok tv ke ... Pastu smayang .
  • Last sekali , capai novel & baca atas katil . Lama-lama , mata terpejam . Hohoho !
Penat ke baca ? Haa .. Penat lagi orang yang membuatnya ... :)) Tisya rasa tu je kut . Ada masa 5-10 minit lagi sebelum kakak balik . Korang ada tulis entri menarik tak ? Kalau tak ada , tak pe lah . Tisya pun nak sambung balas blogwalking ni . Tata !


Macam mana dengan rutin harian korang pulak ? Komenlah kalau nak cerita ya ...