//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Koleksi Novel : Aku Mahu Saiz S




Aku Mahu Saiz S (Cover baru dari Blink Book Sdn. Bhd.)

Hehe .. Tisya main copy ja mana-mana gambar yang ada dekat fanpage AinMaisarah Novelis tu. Ops, dah lambat lah ! Tisya mesti mulakan sekarang jugak, kalau tak kenalah sambung tulis esok ! Banyak lagi entri lain yang nak ditulis . Lebik baik buat sampai habis, tak elok tangguh2 ke

Sebelum kita mulakan, tisya nak mengumumkan sistem bahasa buku tapi tak berat sangat (contohnya : Saya amat suka akan pelajaran yang baru diajar oleh guru kelas kami sebentar tadi) . Jadi tajuk kita hari ni ialah "Sinopsis Buku" atau biasa dipanggil serba-sedikit jalan cerita sesebuah buku ya kawan-kawan ! Harap korang berminat nak baca . 

Tajuk buku yang tisya nak kongsikan dengan korang ialah "Aku Mahu Saiz S" . Sekejap ! Boleh kita beri nama panggilan (nickname) dekat buku ni ? Tisya panggil 'Novel S' ya . Tisya tak nak cakap panjang lagi, mesti korang nak tahu jalan cerita Novel S ni kan ? 

Ceritanya mengisahkan beberapa orang murid yang kurus dan bersaiz S (kumpulan A) manakala 3 orang lagi gemuk, bersaiz XL (kumpulan B) . Kedua-dua kumpulan ini bersekolah di sekolah yang sama iaitu Sekolah Sri Bangsar . Kumpulan A sangat angkuh dengan kelangsingan tubuh badan mereka dan sering membuli Kumpulan B yang gempal . Kumpulan B berasa tidak puas hati dan ingin membalas dendam . Mereka ingin menjadi kurus seperti Kumpulan A juga . Maka, tercetuslah peperangan antara dua kumpalan tersebut ...

Hehe .. Best kan ? Best kan ? Tisya suka buku ni dan kalau boleh tisya nak korang sendiri baca novel ni dan ketahui kisah lanjutnya ... Cuma tisya nak nasihatkan kat korang, bagi yang belum dewasa tak payah la diet -diet ni sebab kita masih lagi dalam proses tumbesaran . Akhir sekali, saya memohon maaf kalau ada tersilap mengenai jalan cerita novel ini . Diharapkan tak ada pihak yang tak suka ya ... Sebab tisya cuba ingat-ingat balik ja jalan cerita novel yang dah lama baca . Harap korang faham .. 

Tak sempat ke kedai buku ? Nak baca ? KLIK SINI (tapi tak ada eBook ye... hanya boleh print saja) . Jangan lupa tinggalkan komen korang dibawah  ya ! :)




 




Label: