//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Harap impian menjadi nyata...



Aiyoyo.. Banyak solli maa ... Kali ni punya entri tadak gambar . Harap maaf ye ! Hehe . Macam pengumuman kat supermarket pulak ! Ye kee ? Tade lah . Karut je tu . Cuba buat lawak tapi tak jadi . xD Ookies okiess , mesti korng tertanya-tanya apsal tajuk dia romantik sangat & impian ape yang tisya maksudkan tu ? Nak tahu, nak tahu ? *kura-kura dalam perahu, buat-buat tak tahu pulak tisya ni kann.. Jikalau adinda enggan mengambil tahu, saya mengalu-alukan kepergian adinda yah ! .

Eceh ..  Jangan merajuk , gurau pun tak boleh ka ?? Sebenarnya tisya nak bagi suspens lah sikett . *konon! Jangan bimbang, meh tisya kasitau . Sebab tajuk romantik= Entahlah , mungkin disebabkan oleh kekeringan idea . Impian= Lupe pulakk ! Amm .. Haa ! Dapat menambahkan bilangan pembaca-pembaca . 

Tisya minta maaflah entri kali ni boring , pastu gambar pulak satu habuk pun tak ada . Hehe . Nak tahu sebab ? Sebabnya , tisya guna iPad jadi mengambil masa 10 minit lah jugak nak upload 1 gambo pun . Tisya bukannya ada masa sangat . Kejap lagi nak pergi ambik kakak kat sekolah . No time ! Sebab apa tisya nak menambahkan followers eh ? Sebab .. Kala followers bertambah , popularlah blog tisya ni ! Hehe . Taklah! taklah ! Sebabnya tisya nak kongsi dan mintak pendapat daripada pembaca . Barulah boleh membaiki kelemahan dalam dunia blog ni.

Semoga impian tercapai ..




Label: