//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Good Luck UPSR candidates!!!




Hai, kawan-kawan ! Hurmm.. Pada hari ni kita sembang-sembang pasal UPSR boleh ? Yang berminat silakan baca sampai habis, yang tak berminat jemputlah tutup tab ini ya.. Masa yang tisya ada cuma 10 minit saja ya . Tisya setkan pada post options yang entri ni di-pos tepat jam 8 malam . Ok kan ??? Tentulah ok ... 

Memandangkan hari ini tahun 6 semua merdeka kan ... Tisya boleh ucapkan tahniah & semoga berjaya dapat 5A saja lah ya . Tisya doakan semua murid tahun 6 2012 dapat 5A !! :) Hehe.. Amin .. Maksud tisya, tisya harap macam tu lah ya ... Don't worry ma ...

Akhir kata, semoga kakak-kakak dan abang-abang semua berjaya dalam peperangan yang hanya sekali ni .. InsyaAllah, apabila korang dah usaha dan doa, boleh dapat tu ! Selamat malam ...

Belum tengok entri lepas jom baca skarang !!! >>>KLIK SINI<<< 

Label: