//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Big Time Segmen : Header Free By Nana




Bertemu lagi kita di blognitisyapunya.blogspot.com . Berminat tak tengok banner kat atas tu? Huhuhu.. Malangnya tu bukan segmen tisya. Kalau korang nak, tunggulah ya. (10 tahun akan datang...) Korang teruja? Nak join skali? Mula-mula... Baca langkah2 di bawah ye.

Syarat-syarat:
  1. Ada blog
  2. Follow blog Nana
  3. Tak kisah umur berapa sahaja
  4. Lelaki/Perempuan
  5. Tak cerewet 
Cara Menyertai
  1. Buat entri lebih kurang macam entri ini
  2. Lekat banner dekat atas tu dalam entri korang
  3. Tag sorang blogger *jika mahu
Selanjutnya... Korang boleh KLIK SINI dan baca lah apa dia tulis sampai habis ye. Jangan risau, owner blog ni baik sangat. Kalau korang ikut semua arahan mesti dapat punya. ;)

Butiran

  1. Ayat 1: Online Diary
  2. Font Ayat 1: Font A
  3. Warna Ayat 1: Pink INI
  4. Ayat 2: http://blognitisyapunya.blogspot.com
  5. Font Ayat 2: Font A
  6. Warna Ayat 2: Pink INI
  7. Link Doodle: http://1.bp.blogspot.com/-WglHL66P1GI/T4O_36pmTOI/AAAAAAAAAq4/PtTao6d3QMk/s320/payungcute.png
*Size Ayat 2 kecil sikit daripada Ayat 1 eh???









Label: