//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Jumaat


Assalamulaikum! :)
Hari ni best sangat sebab cuti.. Cuti = Relax, tengok tv, buat kerja sekolah x payah tergopoh gapah, dan yang paling penting skali... dapat main komputer!! :D Oh, dah nak start merapu neyh... Oh yeah, semalam saya, amani, khalida dengan liyana dah reka satu blog iaitu blog kumpulan..Nama blog tu Amiztisha Life.. Herm menaik tak? Kalau menarik, korang baca la.. ni addressnya: ouramiztisha.blogspot.com Dalam blog tu kami ada sediakan kuiz utk kwn2.. So bolehlah jawab tiap2 hari jumaat... Herm.. Jadi, mulai hari ni saya perlu tumpukan perhatian kepada 2 blog.. Jangan risau, walaupun kami ada blog tu, blog kami masing2 masih berjalan seperti biasa... Bagi saya, blog ni dikemaskini hari Khamis,Jumaat, dan Sabtu.. Dan jangan lupa saya hanya boleh bukak pada waktu tengah hari (lepas skolah) hingga 7 malam.. Saya harap kawan2 sudi baca blog kami tu, insyaallah kami akan berusaha sedaya upaya untuk mencantikkan blog tu.. Kami juga akan sentiasa mengemaskini blog (kecuali hari sekolah) . Oh ya, lagi satu jangan lupa follow tau! Kalau ada kekurangan hantar lah e-mel pada kami.. Emel: amiztisha@gmail.com. Ok! Sebelum kawan2 semua rasa loya sebab baca post saya kali ni, Saya mintak diri dulu.. Nak kemaskini blog sana plak! babai!