//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Isnin


Hai! Hari ni hari isnin kan? Ok.. Semoga hari isnin korang ok je! Yah, buat pengetahuan semua, hari Isnin tisya memang seronok sebab esok cuti! :D  Tapi.. Saya ulang, TETAPI hari Ahad is my worst nightmare sebab.. Oh, ni yang malas nak bagitau ni! (terpaksa bagitau sebab tak de idea dah) Sebenarnya, semalam tisya dapat keputusan matematik.. (tk perlulah tau brapa markahnya, saya tak terror math!) And then, paper 2 tisya salah disebabkan careless............. GERAM BETUL! selepas tu cikgu denda lari 10 round kat tapak perhimpunan! ( kalau nak tau, dengan pakai baju kurung) Haa... tu lah ceritanya, best gila!! Kalau nak try dtg la skolah saya.. (hehehe, saja ja!) Seriously, langsung tak rasa stress. Bila cikgu suruh lari, saya terus berlari! (Macam hafiz dalam lagu Awan Nano!) :D Tak kisah langsung.. Semua yang kena denda tu semua ketawa :v sebab semua tak kisah! Ok la.. Rasanya saya dah ulang banyak kali benda yang sama! Ok.. Sampai di sini je.. Jumpa lagi! Oh ya, jangan lupa baca blog Amiztisha jugak ye.. :) Assalamualaikum