//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Tak tau nak tulis apa..


Hai, semua!
Hari ni saya tak tau nak tulis apa.. 
Tapi saya tulis jugak sebab sya fikir.. Janji ada benda yang anda boleh baca...
Jom main teka-teki nak?
Soalan pertama:
Datuk tunjuk suatu benda,
Asalnya daripada seranga,
Bukan semut bukan kerengga,
Hasil lebah manisnya tak terhingga.
Jawapan: madu
Nak teka-teki lagi? Hehehe.. Boleh je.. Tapi saya akan berikan teka-teki yang lain esok.. 
Mulai hari ni.. Setiap pagi saya akan memberikan anda teka-teki dan pada hari esoknya saya akan bagi jawapan...