//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Sambungan Isnin


Assalamualaikum..
Seperti yang saya cakap tadi, saya nak sambung post hari ni.
Eh, nak tau tak? Hari ni saya ada tengok beberapa video AmanWan kat youtube...
Ni linknye:
http://www.youtube.com/watch?v=_QNEtX1q7Y8
Video tu tajuk dier Salah Faham Ber-chatting...
Dan saya pun sgt setuju dengan video tu..


Contoh pertama:
Orang A-Hai wak..Nak tahu tak?
Orang B-hai, ape die
Orang A-Hari ni best sangat sebab gi melancong kat Singapore..
Orang B-Oo.. Ye ke..
Orang A-ish! awak ni tak rasa best langsung! dah lah! saya nak off!!!


Haaa...Kan dah gadoh.. 
Nilah akibatnye bila berlaku salah faham ber-chatting..
ok.. nak tahu kenapa saya cakap SALAH FAHAM?
Sebab mungkin ekspresi Orang B masa tu sangat gembira buat Orang A cuma tak menulisnye dengan emoticons seperti :D atau :) atau menulis perkataan "WOW".


So, saya nak nasihatkan korang ni...
Sekiranya ade bende yang korang nak cerita atau luahkan kepada rakan2, seelok-eloknya cerita masa berjumpa..
Misalnya buat perjumpaan kat restoran mana2 ataupun ajak kwn dtang ke rumah korang. 
Barulah tak tercetus salah faham sesama kawan..
Lagipun, kan lebih puas bercerita kalau bertemu sebab setakat ber-chatting mungkin kawan2 kita tak rasa pun keseronokan atau kesedihan mcm kite...
Oklah.. Panjang lebar pulak saya membebel kat post ni..
Saya rasa cukuplah setakat ni saya tulis.. Bebai!