//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Sabtu


Hai semua!
Hari ni saya bangun dalam pukul 9.00 lah..
Pastu tengok BoboiBoy kat channel 615 pastu main fb..
Selepas tu saya bukak blog sepupu...
Dah check blog sepupu, terus bukak blog sendiri untuk tulis post ni..
:) Sekarang tengah baca novel Sekiranya Aku Menjadi Novelis terbitan PTS Litera Utama...
Penulisnya bernama Noorfadzillah Omar..
Novel ni pasal Aida yang berumur 16 tahun ..
Dia bercita-cita untuk menjadi seorang novelis...
Tapi dia ni suka berangan-angan kosong je macam tin kosong...
Suka mengigau, mimpi tak kira waktu, semuanya berkenaan dengan novel...
Watak-watak lain dalam novel ni ialah ahli keluarga Aida iaitu Aisha, Encik Jamil dan juga Puan Hanim.
Selain tu, Aida juga menpunyai rakan-rakan iaitu Rashmi, Joanne, Riesna dan Suriati.
Penulis yang Aida minati ialah Serina Sahlan.... :)
Ok itulah serba sedikit berkenaan novel Sekiranya Aku Menjadi Novelis...
Setakat ni je lah post saya kali ni.. Jumpa lagi di post yang akan datang!!!! BABAI!!!!!!!