//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Permainan Internet Cadangan Saya


Assalamualaikum kepada semua pembaca...
Hari ini saya ingin mencadangkan satu permainan di internet yang best untuk anda.
Antaranya ialah:
1. www.ifazhotel.com
2.www.habboon.com
3.www.habplus.com
Anda bolehlah cuba main game2 diatas. Ia sesuai untuk mana2 umur pun, tak kira tua atau muda atau kanak-kanak bawah 12 tahun.
Tetapi saya ada satu nasihat buat anda. Main tu boleh tapi biarlah berpada-pada. 
Maksud saya, janganlah main permainan tersebut sampai lupa nak buat benda lain.
Oklah saya nak main habplus. Kalau ada kesempatan, saya akan menulis post yang seterusnya di masa hadapan.... :D bubai!


                                                                                                                                             <3 Tisya