//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Pengenalan Diri Saya


Assalamualaikum buat semua pembaca blog saya....
Pada post kali ini saya nak memperkenalkan diri saya.
Nama saya Engku Adlina Batrisyia...Nama panggilan pula, tisya.
Umur saya ... (secret)
Saya tinggal dekat.... Malaysia!!! :D 
Hurmm... Ape lagi ye...
Saya suka main komputer, setiap hari komputer, komputer dan komputer.
Itu je yang saya tahu... Setiap hari komputer...DAN Novel.. Hihihi :D
Makanan kegemaran saya pulak, aiskrim magnum...
Manakala minuman jus epal.
Hmm.... Nama abang saya ialah Engku Afif Akramin manakala kakak saya Engku Nur Amalina.
Kawan rapat saya atau lebih dikenali dengan 'jiran sebelah rumah sejak dulu' ialah Amanina.... :)
Saya suka tengok cerita Nada Cinta.
Korang jangan lupa tengok cerita Biar Mimpi Sampai ke Bintang pada 22 haribulan Disember.
Best tau cerita tu.. Sebab gandingan Randy Pangalila dan Elfira Loy...
Oklah esok saya akan postkan banyak lagi... :D 





Label: