//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





My BFF


Hai semua pembaca! 
Seperti yang korang tengok dekat title tu, hari ini saya akan ceritakan serba sedikit tentang kawan baik saya...
Nama dia Amanina Amran.. Kalau nk tengok rupa dia sila klik link ni:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000701984229&ref=ts
Best tau kawan dengan Amanina ni... :) Dia baik sangat!!
Kalau nak tau, dia ni ada 4 adik-beradik (termasuk dia).
Hurmm.. Kalau petang2 kami berdua selalu jumpa pastu main badminton, ataupun apa2 permainan lagi lah....
Tapi sekarang jarang jumpa dah walaupun jiran sebelah menyebelah sebab masing2 sibuk dengan hal masing2..
Hurmm.. Walaupun begitu saya tak kisah sangat, sebab saya pun malas nak keluar rumah... 
Buat pengetahuan kalian, dia jugak ade blog.. Tapi masalahnya saya tak ingat nama blognye ape... Baru semalam saya buka blog tu tapi saya dah terlupa...
Agak2 dah cukup ke kalau tulis sampai sini?
Kalau korang cakap tak cukup pun saya nak KENA berhenti jugak sebab saya nak pergi sembahyang Asar...
Hah! Saya ada satu idea, apa kata esok saya akan post kan banyak lagi ! Ok bubai, Assalamualaikum! :D

Label: