//Engku Adlina
Owner

Haiyo :3



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Nama diberi Engku Adlina . Kekurangan Pengalaman , baru berumur 14 tahun . Do follow and comment :)


Followers !

Makasih Awak :D


Hentian R&R !

Jangan segan-ii ^_^


Facebook !

Add Me

CLICK HERE!

Credits

Tqvm!





Ahad


Hai hai hai!! 
Selamat Tahun Baru saya ucapkan kepada semua rakyat Malaysia..
:) Malam tadi saya ade tgk channel 103 dan 102...
Best sgt sebab boleh buat countdown same2...
So, tajuk crita saya pada hari ini ialah berkenaan dengan cermin mata.
Mcm yang saya cerita semalam, saye ade pergi c-mart.
Pastu abah suruh saye bawak cermin mata sy skali untuk tukar frame sbb dah senget.
Tak percaya tgk gmbr ni:
Nak tengok tak perbezaan antara cermin mata lama dan baru?
Yang baru ni agak pelik lah..
Hehe maklumlah murah je kan..
Kalau korang nak tahu:
Pink=Lama
Coklat=Baru
Hurmm..Tau tak nape saye plih warna coklat?
Sebab, saya dah tk suka warna pink sgt..
Mmglah blog ni tajuk "Pink & Purple Life"
tapi skarang sy jarang beli benda warna pink.
Saya suka warna pink tapi tengok lah..
Beg sekolah saya yang baru pun warna coklat.
Cermin mata warna coklat.
Sebab saya rasa bila masuk tahun 5 dah tak sesuai dgn warne pink ni..
Oklah saya dh ketandusan idea ni.
Kalau saya rajin, saya akn tulis lagi petang ni..

~Yang nak berhenti dah~
                 tn
         (tisya nazri)